Pages

Tuesday, January 24, 2012

‘AH WAH GOR’ VS ‘AH JIB GOR’


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ
بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ




AH WAH GOR VS AH JIB GOR


Baru seminggu selepas aman Facebook Pi Em, DS Aji Najib dalam Mandarin Ah Jib Gor, penyokong lawan politiknya pula mewujudkan laman Facebook dengan nama Ah Wah Gor’.

Dalam masa 24 jam Ah Wah Gor yang bermaksud Abang Anwar telah menarik lebih dari 15000 pengikut sekali gus mengatasi  Ah Jib Gor’ yang menarik 14400 dalam masa seminggu.
Wuh… macam hero Filem Tamil la DSAI punya profile picture dengan spek hitamnya… stailo nak pakai baju kot tu…. Bergaya siot tuuuu… Ah Jib pula dah macam auwww je.. terkepit2 ngayuh basikal tuuuuu


Pentadbir laman itu mengucapkan terima kasih kepada pengikut yang memberikan sokongan padu dan menyeru mereka membantu mengubahkan rejim UmNo dalam PRU13 nanti.

Ah Jib Gor yang bermaksud abang Najib dalam bahasa Cina merupakan satu lagi ruang forum kepada media sosial untuk mengenali Pi Em sebagai manusia biasa dan bukannya sebagai Pi Em semata2.

1 comment:

  1. PM sedang mempertingkatkan usahanya utk pulih imej beliau yg tercalar teruk di mata kaum Cina sjk tragedi kematian misteri, Teoh Beng Hock,Setiausaha Politik kepada Exco Selangor.

    Kaum Cina tidak akan memaafkan PM untuk selamanya. Maka PM Najib kini sedang mengelabah utk menambil hati pengundi2 kaum Cina utk memenangkan umno/bn dalam PRU 13 akan datang ini.

    ReplyDelete