Pages

Saturday, January 7, 2012

901 : HASSAN ALI PERASAN HEBAT, BIADAP & BUTA MATA HATI


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ
بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ



901 : HASSAN ALI PERASAN HEBAT, BIADAP & BUTA MATA HATI 

Menurut Mohamad lagi, adalah lebih baik cadangan tersebut disalurkan melalui parti daripada terus diumumkan kepada umum.

Hasan ali pcTindakan Hasan itu juga mengundang keberangan daripada PKR.

“Hasan Ali sudah buta hati dan buta mata. Hanya mampu mengulangi skrip Umno.

Mengulas keceluparan pemimpin PAS itu, Mohamad berkata ia adalah pandangan peribadi dan bukan pendirian rasmi PAS.

“Beliau masih lagi ahli jawatankuasa PAS Pusat, beliau boleh mengemukakan (cadangan itu) dalam mesyuarat jawatankuasa. Beliau ada saluran dalam PAS.

“Kemudian PAS akan mengemukan cadangannya itu dalam Majlis Pimpinan Pakatan Rakyat. Keputusan mesyurat (Pakatan) adalah pandangan yang sebenar.


“Sistem kita sistem parti, bukan sistem individu,” katanya.

“Ketika Hasan Ali mencerca Datuk Seri Anwar Ibrahim, pada masa yang sama, 5 petang tadi (semalam)  YAB Tuan Guru Datuk Nik Aziz sedang meraikan Anwar di Kota Bharu,” tulis timbalan presiden PKR Mohamed Azmin Ali di twitter.

Komenku:

Keikhlasan perjuangan Hasan Ali sedang diuji... dia gagal untuk bersama jemaah ... dia ingin pulang ketempat asalnya UmNo.. Islam padanya hanyalah di kulit sahaja... sebab tu masih teringat melayu dimulutnya... bertindah memperjuangkan Islam berseorangan. Kemorosotan nilai peribadinya dalam PAS membuat dia terpaksa mencari jalan keluar... 
Seolah2 tidak tahu saluran apa yang ada kepadanya untuk digunakan selain TV3. Matanya menjadi buta dengan kemuliaan yang diberikan oleh TV3.

1 comment:

  1. Assalamualaikum,
    Sebaiknya Hasan Ali keluar sahaja dari PR. Dia dah rindu kat TV3, dia suka berceloteh kat TV, hobi dia. Dia dah tak relevan lagi duduk dengan PAS atau pun PR.

    ReplyDelete