Pages

Tuesday, January 31, 2012

JATI : BERAS ATAU KAYU JATI... JADI BURUAN???

 السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ
بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ


JATI - BERAS ATAU KAYU JATI... JADI BURUAN???

Shah Alam: Datuk Dr Hasan Ali benar2 menjadi GORILA… seperti kata hikayat Sarjan Hasan: Asan sudah jadi GOLILA

Apakah perjuangan sebenar Hasan Ali??? Agama? Dia sudah duduk dan diberikan kedudukan dalam PAS untuk berdakwah dan bekerja untuk ISLAM… Apa yang dia buat????

Apakah Hassan Ali berjuang untuk bangsa??? Semasa di pengarah BTN, habis kepala orang Melayu diputag jadi fenin dan taksub kepada bangsa nya termasuk dirinya.

Apakah Hassan Ali berjuang untuk raja2 Melayu??? Disini munkin ada sikit la sebab Chua Soi Lek tak boleh bagi pangkat Datuk.

Apa Hassan Ali buat bila MAMAK MAHADEY berarak seluruh Malaysia 1991 – 1993 menghasut rakyat menyokong dia membuat pindaan perlembagaan menghapuskan kuasa raja2???

Apakah Hasan Ali :
Belum dilahirkan diwaktu itu???
Masih menyusu diwaktu itu???
Belum waras dengan perjuangannya???
Lalai dengan namanya yang GAH sebagai seorang motivasi terkenal dan EMCEE Forum Perdana????

Apabila Hasan Ali dipecat kerana terbabas dalam menghambat matlamat peribadi… dia menyalahkan PAS… he he he ... KAMBING PUN SENYUM.....

Aku terkenang sejenis sepsis makhluk ciptaan Allah yang namanya memang alegic nak disebut… Tapi aku sebutkan juga untuk kita berfikir tentang kejadiannya…

Binatang ni mempunyai sifat malu yang tinggi. Kalau diganggu, dia akan menyorokkan wajah nya… Namanya sahaja yang membuat dia konpius tentang dirinya… Dia tak tau yang mana satu sebenarnya adalah namanya….

Binatang ni kita panggil namanya SIPUT BABI. Dia konpius sungguh…. Kalau siput… dia memang pemalu… lemah lembut… Tapi kalau namanya BABI… tu yang menyondol rata2. Kubang ke? Pokok ke? Sawah ke? Pagar pun dia langgar… sebab dia tak tau apa yang dia nak LANGGAR…. HENTAM SAJA LA….

HANYA HASAN ALI YANG TAU APA DIA NAK…. KAU LANGGAR JE... KAMBING PUN TERSENYUM MELIHAT KAU.....

Sumber KLIK DI SINI

1 comment:

  1. Kaki2 bodek Anwar dah terkencing sekarang.

    ReplyDelete