Pages

Saturday, January 21, 2012

SAMSING UPAHAN GANGGU MAJLIS PR


 السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ
بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ




SAMSING UPAHAN GANGGU MAJLIS PR

Kelang, 21 Jan: Satu ceramah antara ABU dan kumpulan aktivis kaum India HINDRAF dan jemputan VIP iaitu Mat Sabu telah diganggu oleh sekumpulan samseng upahan di Jalan Kebun malam tadi. Mereka dengan bongkaknya menggangu majlis yang di beri permit dan kebenaran untuk dadakan ceramah di dewan MBSA sek 30.


Beberapa pemuda @ remaja Melayu yang agak kasar perangai samseng telah menyerbu MASUK KE DALAM DEWAN DENGAN MOTOSIKAL dan mengarahkan mereka menghentikan majlis dan bersurai. Rentetan kebiadapan mereka ini berlaku pertikaman mulut dan diikuti serangan dari samseng2 upahan terhadap beberapa orang ahli Hindraf.





Tindakan mereka seolah2 menimbulkan suasana tidak harmoni antara kaum. Siapakah dibelakang samseng upahan ini???? Peristiwa ini amat memalukan kerana didikan yang remaja ini perolehi tidak menampakkan mereka sebagai generasi ISLAM.....




Seorang daripada hadhirin cedera dipukul samseng Melayu yang memalukan bangsa di majlis yang dibenarkan dan di beri permit polis.





Akibat daripada tindakan tersebut seorang ahli Kelab Penyokong PAS,... Krishnan cedera parah apabila diserang oleh remaja Melayu dan dimasukan ke Hospital Pakar Sri Sentosa bagi menerima rawatan. Berkata kepada Harakahdaily, Penyelaras Kebangsaan Hindraf, W.Sambulingam memberitahu remaja Melayu mula memasuki dewan menggunakan motosikal pada jam 915 malam selepas lima minit program itu bermula.

Hanya selepas lima minit ceramah itu bermula lebih kurang lima belas orang remaja Melayu memasuki dewan dan membuat kacau dengan beberapa buah motosikal juga ...

2 comments:

  1. MUNGKIN ini lakunan oleh Anwar Ibrahim semata2 untuk meraihkan kebencian rakyat terhadap UMNO dan PEKIDA sedangkan mungkin PEKIDA itu anak ilham dan didikan Anwar semasa dia didalam UMNO dan mereka kini sudah berubah haluan selepas ditinggalkannya.

    ReplyDelete
  2. Kamal Hussain - kamu seorang yang beremosi, egois dan negatif... Kamu tonton dan dengar... 'Baharom' kepala samseng tu sendiri mengaku dia UmNo. PEKIDA/permas atau NGO berdasarkan etnik semuanya adalah UMNO... Apa hubungkait dengan Anwar... Kalau kamu tak tahu pasal PEKIDA... jangan prejudis... Nampak sebagai KEBODOHAN sendiri makin terserlah.....

    ReplyDelete