Pages

Wednesday, January 4, 2012

PTPTN DIHAPUSKAN, HAPUSKAN UMNO BE END : MAHASISWA TERBELA


 السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ
بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ




PTPTN DIHAPUSKAN, HAPUSKAN UMNO BE END : MAHASISWA TERBELA

Kuala Lumpur, 04 Januari, 2012 – Dato Seri Anwar Ibrahim meluahkan rasa simpati kepada mahasiswa pemangkin Negara dengan ikatan hutang PTPTN yang membelenggu mereka.

Dato Seri Anwar Ibrahim mengumumkan bahawa PTPTN akan dimansuhkan demi mahasiswa anak bangsa membangunkan pelajaran dan minda bebas selepas PRU13 dan UmNo Be End dinyahkan dari Putrajaya. 

Di samping itu, AUKU yang mengikat mereka dari menyuarakan rasa tidak kepuasan hati mereka secara aman, mereka dipukul dan dihina seperti binatang dinegara sendiri juga akan dipinda kepada yang lebih memberikan ruang kepad mahasiswa membangunkan negara.

Mahasiswa adalah produk dari kilang intelek yang akan meneruskan kesinambungan pentadbiran negara.
Pertemuan dengan blogger PR di Ibu Pejabat Keadilan tengahari tadi, beliau meminta seluruh rakyat bangun membuang UMNO Be End dari terus berkuasa dan menindas rakyat dengan kezaliman yang semakin bercambah…

Kerosakan sistem kehakiman, sistem ekonomi, sistem pentadbiran dan lain-lain menghasilkan Negara menjadi Negara RASUAH ke 4 di dunia.

Pembaziran perbelanjaan tidak pernah diambil tindakan walaupun setiap tahun Jabatan Audit Negara telah mengenalpastikan segala penyelewengan.

Nak tunggu sampai bila???????


1 comment: