Pages

Sunday, January 15, 2012

HASSAN DIANIAYA??? SIAPA PARASIT????

 السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ
بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ



HASSAN DIANIAYA??? SIAPA PARASIT????


Dr Hassan Ali adalah AJK PAS Pusat terlupa yang dia mengkeritik dan membidas PAS telah tergelincir dari teras perjuangan mewujudkan Negara Islam, dan menuduh PAS tunduk dengan DAP dan PKR yang mahukan Negara berkebajikan.
Ada dia pernah menyuarakan dalam mesyuarat AJK PAS Pusat? Selayaknya sebagai AJK PAS Pusat yang juga Pesuruhjaya PAS Selangor dia mempunyai ruang yang luas.
Hassan Ali juga memperjuangkan 3 konsep yang bercanggah dengan Islam iaitu Membela Islam, Melayu dan institusi Raja2 Melayu. Ini menampakkan perjuangannya Hassan Ali seperti nasionalisma yang telah berada dalam dasar UmNo yang semakin hari semakin menyesatkan ummat Islam. Melayu semakin ramai murtad.
Dengan sokongan orang2 seperti Mufti Perak, Hassan Ali semaki naik tocangnya. Dia menyerang PAS yang menaikkan dia dalam organisasi yang diamanahkan kepadanya sebagai Eksko Agama negeri Selangor, namun beliau gagal dalam menunaikan tugasnya dengan baik.
PAS kecewa dengan promosi peribadinya melebihi kehendak Jemaah apabila beliau gagal dalam usahanya sebagai Eksko Agama, menumpukan kepada Himpunan Murtad yang diantara penganjurnya ialah Tan Sri Rahim Tambi Chik, yang di kenali sebagai perogol kanak2 bawah umor ditahun 1994 lalu dan juga penggerak Video seks dibawah Datuk T.
PAS melihat bebanan kerja ke atas Hassan Ali telah memberi ‘hint’ untuk dia lebih focus dengan menarik balik jawatan Pesuruhjaya PAS Selangor dengan melantik Dr Rani supaya menjadi satu badan pengawas kepada tindak tanduk Hassan Ali yang semakin juah, ujub, dan riak dengan kekuatan peribadinya.
Malangnya Hassan Ali yang tewas dengan hawa nafsunya dan perasan egoismanya menjadi semakin ‘liar’ menyerang PAS. Pendekatannya yang diambil dengan menggunakan perangkap ‘media musuh’ menjahanamkan diri dan karier politiknya. Hassan Ali sepatutnya lebih ‘matang’ berfikir dan bertindak, telah menampakkan perangai ‘jelik’ dengan mengambil ‘kesempatan’ melalui ‘media musuh’ menyerang parti yang menaikkannya. Apakah Hassan Ali sudah ‘lupa diri’???
Sesungguhnya dalam perjuangan mesti ada istiqamah : Allah akan mengkesampingkan sesiapa jua yang mementingkan matlamat yang tak selari dengan tuntutan ISLAM dari mana2 jemaah yang ikhlas berjuang.

Apakah Hassan Ali lebih hebat dari ulama2 lain?  Tugas Hassan Ali sekarang MESTI TUNJUKKAN SIAPA PARASIT yang dikatakannya…..



No comments:

Post a Comment