Pages

Tuesday, January 17, 2012

MY FUCKED UP EXPERIENCE AS AN UMNO CYBERTROOPERS


 السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ
بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ





MY FUCKED UP EXPERIENCE AS AN UMNO CYBERTROOPERS

Malas aku nak terjemahkan suara hati mangsa pemimpin UMNO yang sememangnya semuanya penipu. Mereka mengambil kesempatan untuk menjadikan bawahan mereka seperti LEMBUZAT je…

Puak2 yang mendambakan RUMPUT KERING yang dikerat dan disembur air garam untuk melazatkan rasa kepada LEMBUZAT2 ni dalam khayalan keenakan…

Mereka memang tak percaya apa yang kita katakan bahawa PEMIMPIN UMNO BE END semuanya RETORIK. Semuanya PALSU. Semuanya PEMBOHONG. Semuanya PENIPU. Semuanya PENYAMUN, PEROMPAK, LANUN, PENINDAS RAKYAT DAN SEGALA MACAM UJUD DALAM UMNO..

Aku terjemah kan sedikit sebagai entro kepada artikel luah rasa mangsa TIPUAN UMNO – seorang blogger upahan yang di tipu.

HA HA HA … NI LAH PASALNYA KALAU HIDUP SEPERTI BINATANG… TAK FIKIR NAK MATI… FIKIR NAK HIDUP DENGAN MEMFITNAH SAJA…. AKIBATNYA… SENDIRI MATI…..

Baca artikel ini terlebih dahulu.

Saya mempunyai beberapa pengalaman buruk bekerja dengan puak-puak yang manipulasi dan yang terus berbohong kemuka anda.

Sekali tu,  puak haramjadah ini memberikan saya satu tapak blog untuk saya uruskan sejurus sebelum pilihan raya umum. Selepas hampir 2 tahun mengendalikan, mereka tidak membayar saya, seperti 3 bulan pertama, menyebut sebab-sebab ketua mereka tidak membayar mereka. Saya menjadi begitu menyumpah. Tetapi mereka terus meminta saya untuk menulis selepas sebulan mereka tidak membayar dan saya menulis selama 3 bulan tanpa gaji.

Kemana wang itu pergi? Adakah benar bahawa pihak majikan tidak membayar mereka atau adakah wang itu telah diselewengkan oleh seseorang ke beberapa akaun luar pesisir pantai? Perkara yang sama berlaku di peringkat akar umbi di mana orang-orang yang mempunyai kedudukan berjanji untuk membayar ahli-ahli UMNO untuk membantu mereka untuk melakukan beberapa perkara untuk mesyuarat UMNO tetapi tidak ada wang  yang di bayar! Sambungan seterusnya dalam bahasa Inggeris 

No comments:

Post a Comment