Pages

Tuesday, January 3, 2012

ANNIE OOI SIEW LAN (MAKCIK BERSIH) BERI CERAMAH KHAS KEPADA WANITA UMNO


 السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ
بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ






ANNIE OOI SIEW LAN (MAKCIK BERSIH) BERI CERAMAH KHAS KEPADA WANITA UMNO

Untie Annie yang popular sejak peristiwa Bersih 9 Julai2011 telah memeberi sedikit ceramah kepada Wanita-wanita Umno di Balai Polis Dang Wangi Hari ini, dalam slot selama 3 minit itu semua wartawan tertumpu kepada Untie Annie yang MENYEKOLAHKAN  wanita umno.

Perkara itu berlaku secara spontan apabila Wanita Umno itu hendak membuat laporan polis berikutan Perhimpunan penyokong Datuk Seri Anwar Ibrahim pada  9 Jan 2012 .

“Untuk apa kamu ada di sini? Kamu perjuangkan siapa? Kamu sepatutnya memperjuangkan mahasiswa yang di pukul (di UPSI) itu dan jangan bersubahat dengan mereka yang membuat ganas terhadap mahasiswa yang hanya berhimpun secara aman,” kata Annie. 

Nasihat beliau itu bagaimanapun disambut Wanita Umno terbabit dengan menyatakan ‘mana ada mahasiswa di pukul, tidak ada, tidak ada’. 

Tambah mengejutkan Untie Annie, wanita umno itu mahu membuat laporan polis berkaitan himpunan penyokong Dato Seri Anwar Ibrahim pada 9 Jan 2012 dan apa yang di katakan bahawa sepatutnya memperjuangkan anak muda bukannya bersubahat dengan kerajaan yang semakin menindas rakyat yang mahu menyuarakan pendapat masing-masing secara aman yang dikucar-kacirkan oleh kerajaan sendiri, tegas nya merupakan bekas guru.

Untie Annie mula di kenali Masyarakat dan media sejak peristiwa Bersih 2.0 yang di mana menyuarakan tentang ketidak puas hati nya terhadap kerajaan.

Abis tu ALTANTUYA mati sendiri ? 10 bintang untuk Untie Annie.


3 comments:

  1. HA!HA!HA! AKU NAMPAK NYONYA NYANYUK TU YANG MERABAN TAH APA2 TAH. NAK CAKAP BIAR BERFAJTA JANGAN JADI TIN KOSONG MAIH HENTAM SAHAJA DAH BUAT REPORT NAK MENYALAK LAGI BUAT APA YANG LAGI SATU KORANG KATA BUDAK(KALAU BUDAK MEMANG PATUT KENA PUKUL SEBAB TAK RETI BAHASA) BUDAK MANA RATI BERPOLITIK ,BARING TENGAH JALAN(IKUTAN PARTI AJARAN SESAT PAS) DAN MEROSAKKAN HARTA BENDA AWAM DAN MENGANGU KENTETERAMAN AWAM ! LU PIKIRLAH SENDIRI!

    ReplyDelete
  2. Lembu-lembu perempuan UMNO berwarna merah kena bancoh dgn orang tua. Malu ooo. Ada seko lembu pakai cincin merah ooo. Dasar lembu

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete