Pages

Saturday, December 10, 2011

SHAHRIZAT LIABILITI UMNO - RAMAI WANITA UMNO JADI MANGSA NYA


 السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ
بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ



SHAHRIZAT LIABILITI UMNO - 
RAMAI WANITA UMNO JADI MANGSA NYA


Beberapa pemimpin wanita UMNO mengakui yang Dato Seri Shahrizat Abdul Jalil sudah menjadi LIABILITI kepada parti tersebut dan mengharapkan beliau keluar sebelum skandal NFC "mengHANCURkan kami semua". 

Bagaimanapun menurut mereka, kebanyakan perwakilan amat takut untuk bercakap mengenai ketua mereka kerana bimbang ianya akan menghilangkan jawatan mereka dalam parti.
"Beliau (Shahrizat) menggunakan Wanita UmNo untuk melindungi beliau tetapi isu ini (NFC) bukannya isu WANITA UMNO... isu ini adalah isu personal bersifat peribadi dia dan keluarganya".

"S
ebagai ahli Wanita UmNo, saya amat kecewa. Ramai diantara kami kecewa sangat. Mengapa  mengheret kami kedalam isu ini?", kata seorang perwakilan Wanita UmNo dari Perak.


Perwakilan itu menambahkan kekesalan dengan mengatakan beliau terus duduk apabila lautan perwakilan bangun memberikan tepukan gemuruh ketika menutup ucapan persidangan.


Katanya, Shahrizat sepatutnya menjelaskan isu berkenaan kepada perwakilan dari memikat hati sokongan wanita dengan mendakwa skandal itu tektik pembangkang bagi melemahkan Wanita UmNo.


"Jangan lupa, orang yang pertama mendedahkan isu kelemahan NFC adalah Ketua Audit Negara, bukannya pembangkang, mengapa menyerang pembangkang untuk menutup kelemahan diri sendiri", tambah perwakilan Wanita UmNo Perak lagi.
Jabatan Audit Negara ni keluaran pembangkang ke?
Menurut sumber, kebanyakan Wanita Umno tidak tahu isu berkenaan NFC dan mereka menyokong Shahrizat secara membuta tuli.....

"T
olong la, mereka faham. Dia suami kamu. Apa yang anda (Shahrizat) cakap, ia tiada kaitan dengan anda? Jika anda bukan menteri, adakah anda rasa boleh dapat projek ini?", getus seorang perwakilan Wanita UmNo.


ihsan: Malaysiatribune.com


Mendengarkan ucapan Shahrizat... aku melihat dia memang GELABAH BEROK dengan isu LEMBU dengan menyerang Zuraidah, Saifudin Nasution dan Rafizi dari PKR. Ha ha ha ha

B
ukan aku saja yang tergelak... Dato Seri Najib dengan Tun Mahathir pun tergelak.....
Mahathir pun suruh dia undur sebelum di halau (SUMBER - Tun Mahathir Minta Shahrizat Undur Sebelum Di Halau), kita tunggu dan lihat keberanian Shahrizat sampai tahap mana??? Jangan jadi lembu sudah laaa.... BERANI KE SHAHRIZAT MENYERANG TUN MAHATHIR???? SINSING LENGAN ATAU SELAK KAIN??????


HE HE HE PEMIMPIN WANITA UMNO PALING BIADAP.... MEMALUKAN UMNO SELURUHNYA...

S
hahrizat mengheret seluruh Wanita UmNo menangis bersamanya.. he he he Lucukan.....

W
ANITA UMNO DAN PEMUDA UMNO PERTAHANKAN SHAHRIZAT... MASING-MASING PIMPINAN UMNO SEDANG MENGELAKKAN DIRI DARI TERLIBAT.... HE HE HE

No comments:

Post a Comment