Pages

Friday, December 9, 2011

UMNO KE YANG HADIAH 'TAIK' PADA KM??? AMALAN SYAITAN TUUUUUU


 السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ
بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ




UMNO KE YANG HADIAH 'TAIK'??? 
AMALAN SYAITAN

Semakin hari semakin semak dengan kesesatan disebabkan politik NAFSU. Mereka tidak ada tujuan dan matlamat. Mereka mengamalkan "politik lucah" dan "politik selak kain", Umno kini mula memainkan "politik taik" pula. Budaya politik menjijikkan akan terus dimainkan untuk mendapatkan sokongan rakyat.

Tindakan kali ini benar2 di luar tahap kewarasan manusia apabila mereka menghina kakitangan kerajaan yang dipilih oleh rakyat dengan hadiah "tahi manusia". Mereka seperti ini WAJIB dihantarkan untuk rawatan MENTAL yang rosak dan tertekan.
 IHSAN DARI MILOSUAM

Deligasi Umno Pulau Pinang tengah hari tadi menyerahkan empat hadiah seakan ‘tahi manusia’ yang dibungkus seperti kek kepada kakitangan kerajaan di Komtar, George Town, yang menempatkan Kompleks Pentadbiran Kerajaan Negeri. Apakah salahnya KAKITANGAN KERAJAAN dengan mereka ni?????

Kakitangan kerajaan yang menerima hadiah "tahi manusia" itu dilihat terkedu dengan tindakan "luar batas" dilakukan oleh Deligasi Umno Pulau Pinang itu. Kakitangan yang kebanyakannya terdiri dari orang-orang Melayu seolahmalu dan terharu dengan peristiwa MAMAK Penang ni.. yang seolahterlebih sudu dari kuah. 

Tergamak sungguh mereka menghina kakitangan kerajaan yang bekerja dengan kerajaan yang dipilih oleh majoriti rakyat di negeri ini. Mereka ingat kakitangan kerajaan ni kuli mamak tongkang agaknya....
IHSAN DARI MILOSUAM

Benar lah Firman Allah yang bermaksud:

"Sesungguhnya orang-orang Musyrikin itu NAJIS"
S
ebab tu mereka bermain dengan segala yang bersifat maksiat seperti "Taik, Bangkai Kepala Lembu, Video Lucah, Selak Kain" dan segala macam yang bersifat NAJIS.


SUMBER

No comments:

Post a Comment