Pages

Monday, December 5, 2011

ULAMA MUDA SESUAI NGAN MCA?????


  السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ
بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ



ULAMA MUDA SESUAI DENGAN MCA?????

Aku terperanjat melihat cara dakwah oleh Ulama Muda yang diketuai oleh Penasihat Agama Em Bi Terengganu, Mohd Kamal Saidin & Ustaz Fathul Bari...

Sekiranya mana jemaah didapati tidak melengkapi mana-mana juzuk dari pindaan enakmen SYARI'AH, adakah patut menggunakan PENTAS MCA untuk menyerang kembali jemaah ISLAM???? 



Kenapakah tidak diungkapkan semasa PAU baru-baru ini???? Apakah muslihat mereka???? Untuk menjadi JUARA???? Kepada SIAPA???? Apakah keberUNTUNGan mereka???? Tidakkah mereka seolah-olah menjadi LIDAH KUFFAR menentang SYARI'AH ISLAM?????

S
elama 54 tahun UmNo menjuarai perjuangan Melayu, dimanakah enakmen SYARI'AH yang mereka pertikaikan di ketengahkan???? Kalau ada, MANA DIA????? 

Apakah keperluan dilaksanakan perlukan kepada pandangan 'ARTIS' SAMAADA WAJAR atau TIDAK???? Sama la dengan UMNO perlukan persetujuan MCA/MIC????? 

 

J
usteru itu, kita tak perlu marah pada Soi Lek kerana mempertikaikan SYARI'AH ISLAMIYAH kerana ada makhlok yang lebih rosak dari mereka... ITU LAH UMNO DENGAN ULAMA SUUK MEREKA....

APAKAH PERANAN MOHD KAMAL SAIDIN selaku penasihat agama Em Bi Terengganu yang menguasai kerajaan Terengganu dalam mengetengahkan QANUN SYARI'AH yang di buka di PENTAS MCA TU???????? HANYA UNTUK MEMPERSENDAKAN SAHAJA???? WALAU PUN KUMPULANNYA BERKUASA????? BELIAU MALAH TURUT MEMFITNAHKAN BAHAWA ENAKMEN JENAYAH KEKELUARGAAN KELANTAN MEMBENARKAN 'LIWAT' TERHADAP ISTERI.... INIKAH MAKHLOK YANG NAK DIHARAPKAN MENJAGAI DAN MEMARTABATKAN ISLAM????????????????????

Agaknya inilah yang dibimbangi oleh Rasulullah saw bahawa takuti lah mereka yang lebih dahsyat dari DAJJAL.... bila sahabat bertanya: SIAPAKAH MEREKA????... Rasulullah saw bersabda: ULAMA SUK.

LU FIKIR LA SENDIRI..... DAKWAH/PAWAH??????

No comments:

Post a Comment