Pages

Monday, December 19, 2011

SHAHRIZAT KENCING UMNO SEKANDANG?????


 السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ
بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ




SIAPAKAH YANG LEBIH KURANG AJAR?????

Isu anak-anak Muda menurunkan bendera Pi Em sebagai simbolik penentangan sikap flip flop Pi Em dalam menangani beberapa isu terakhir ini membuatkan mahasiswa berasa amat bimbang dengan nasib mereka di cengkam AUKU...
Kebangkitan mahasiswa menghantar memorendum telah menurunkan bendera dan menaikan bendera mahasiswa untuk seketika waktu dan menaikan semula bendera Pi Em dengan tidak mencacatkannya adalah perilaku mulia kerana mereka tidak melakukan sesuatu yang tidak baik.

Hasil pelakuan mereka mendapat riaksi yang panas dari juak-juak yang merasakan tercabar.. hingga sanggup menjadi 'PELUDAH' dan ugutan memukul pelajar yang berani melakukannya.
Masing yang "berakhlak"  dalam telah melantun2 spring memaki hamun anak2 muda mahasiswa. Adakah mereka terfikir yang mereka sedang mengajar anak2 mahasiswa melakukan "KURANG AJAR" yang serupa dengan bahasa mereka.

Kalau tak celupar dan maki hamun... bukan lah namanya UmNo... UmNo bernasib baik kerana tak pernah bertanding dalam pilihanraya... yang bertanding ialah Be End.

Entah laaaa... aku bukan gheti sangat nak nilai "kurang ajar" atau "berakhlak" mereka..... 

No comments:

Post a Comment