Pages

Saturday, February 25, 2012

TONY PUA : PERJANJIAN PINJAMAN NFC PALING CEKAI


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ
بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ



TONY PUA : PERJANJIAN PINJAMAN NFC PALING CEKAI

Ahli Parllimen Petaling Jaya Utara, MP Tony Pua hari ini mendedahkan kandungan perjanjian pinjaman antara National Feedlot Corporation (NFC) dengan kerajaan, yang mengesahkan persepsi bahawa ia berat sebelah dan pembelian hartanah mewah melanggar perjanjian tersebut.
NONE

Dokumen 35 muka surat itu dengan jelas menyatakan bahawa tujuan pinjaman mudah dari kerajaan itu pada kadar faedah tahunan dua peratus adalah semata2 untuk projek Pusat Fidlot Kebangsaan.

Oleh itu, katanya, kenyataan sebelum ini yang dibuat oleh pengarah NFC bahawa pinjaman itu boleh digunakan untuk pelaburan hartanah, adalah tidak betul sama sekali.

Dalam sidang akhbar di ibupejabat DAP di Kuala Lumpur hari ini, Pua turut mengedarkan salinan perjanjian pinjaman itu kepada pemberita.

Beliau juga menyifatkannya sebagai “satu perjanjian pinjaman terburuk yang pernah dilihatnya”.

Pua mendakwa bahawa dokumen itu adalah tulen dan yang diberikan oleh sumber yang tidak dinamakan.


Sumber KLIK DI SINI



Hina sungguh Kementerian Kewangan Malaysia yang dipimpin Najib di perkosa oleh Muhyidin Yasin demi meluluskan Projek Lembuzat KRONI TI PI EM kemaruk pangkat.....

Semakin HINA kerana DUIT LEMBU boleh buat harta pesaka dengan membeli tanah, kondo dan kenderaan mewah tuuuu ... moooooohhhhhhhhhhh




No comments:

Post a Comment