Pages

Thursday, February 2, 2012

SPR JADI PEMUNGUT CUKAI PULAKKKKKKK


 السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ
بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيم



BERSIH BIDAS CADANGAN 'TAK BAYAR CUKAI, TAK BOLEH UNDI

Cadangan menghalang rakyat Malaysia yang bekerja di luar negara dan tidak membayar cukai daripada mengundi adalah tidak mengikut perlembagaan, kata kumpulan pendesak reformasi pilihan raya, BERSIH 2.0.

Dalam satu kenyataan media, jawatankuasa pemandu BERSIH 2.0 berkata cadangan SPR itu tidak mengambil kira peruntukan dalam perlembagaan persekutuan yang menyatakan dengan jelas bahawa setiap warganegara mempunyai hak untuk mengundi dalam mana2 pilihan raya.

Ramai rakyat yang menetap di dalam negara juga tidak membayar cukai juga ... Pesara juga ramai yang tidak membayar cukai pendapatan dan mereka yang berpendapatan kurang daripada RM2,500 juga tidak perlu membayar apa2 cukai pendapatan.

Adakah kita akan mengecualikan semua mereka sebagai pengundi juga?" petik kenyataan itu.

Kisah seterusnya KLIK DI SINI




HA HA HA SPR SEDANG MENCARI JALAN NAK MEMENANGKAN BOS2 MEREKA. MEREKA TAK SEDAR KE.. KALAU PR MENANG.. PR AKAN JADI BOS2 MEREKA….

INILAH PUNCANYA KALAU HATI SUDAH KOTOR…. SENTIASA MENCARI CARA UNTUK MENGHALANG KEMARAAN ORANG LAIN.. APA KEPENTINGAN MEREKA??? APAKAH SELEPAS PR MENANG PRU13, MEREKA AKAN DIHUMBANKAN???? LU PIKIR LA SENDIRI…. HA HA HA



No comments:

Post a Comment