Social Icons

Pages

Saturday, August 20, 2016

Setiausaha Agung PAN Punya Tur...




Akhir2 ni... ramai dari set2 PAN jadi macam kurang daya intelek...

Maksud kurang daya intelek tu ... BODOH laaa...

Persoalannya ... 
1. Apa sangkut PAS dengan PH - Pakatan Hampeh korang tu???


2. Korang yang terhegeh2 tubuh PH tanpa PAS sebab perasan dah hebat la sangat leh makan dedak DAP...


3. Ko sendiri adalah orang ABIM yang Anwarinas menjadi antara punca pemecah belah orang Islam yang be'rmazhab'kan Anwar Ibrahim...

Per hal lak yang hang nak kata pelik ke PAS tolak PH???
Per hal lak yang hang senyap sepi bila puak MUZABZAB tolak PAS, Fitnah PAS bersama KAFIR DAP???
Per hal lak hang sunyi sepi bila Syeikh Zairil dok 'fatwa' songsang perihal hudud???

Siapa hang sebenarnya???

Cerita kaitan kelik disini


1 comment:

  1. Masa baru tubuh Pan dulu cakap bukan main besar. Kini bila tak dpt sokongan spt yg diharapkan maka mulalah meroyan tak tentu hala.

    ReplyDelete