Social Icons

Pages

Tuesday, August 30, 2016

Husam Sudah, Mahfuz Bila Lagi???


Dah lama dah dok teghebang macam wau putuih tali…

Dok gila teghebang tak tentu hala tuju… sat kata dok ngan UMNO… sat kata dok ngan PAN… sat tu pulak dok ngan Bersatu…

Ni pun penyakit gila jenis yang boleh goi sekali dengan gila isim dan gila meghoyan...

Husam dah tak leh kelupog dah… kata 3 bulan lagi nak buat kejutan… dia sendiri dah terkejut dengan diri dia…

Tu namanya tak dak pendirian… Hang bila pulak Mahfuz??? Jangan tersangkut kat wire letrik dah lah… bukan apa takut renting sendirian…

Hang nak tunggu apa lagi… orang dah nampak hang pun jenis orang perasan hebat... Hang nak ikut Mat Sabu yang ngaku dirinya GILA kalau dia keluar PAS... Hang pi la lekas2

Biar PAS bersih dari parasit desparados dalaman…

Hang tunggu Bersatu lulus kot…

2 comments:

  1. Klu hidayah masih mencuit mahfuz dia akan kekal dn baiki kesilapannya tpi klu sebaliknya maka terbanglah ia...

    ReplyDelete
  2. Kesian ayam2 laga ni.. akhirnya tunggu disembelih itupun daging dh liat. Penyakit angkuh dan perasan diri hebat. Tapi perangai ngalah bebudak tak dpt jawatan berguling2 masuk longkang... mmg dasar mulut longkang.

    ReplyDelete