Pages

Tuesday, August 2, 2016

Perlembagaan Pun Tak Der... Apa Matlamat PAN??? (video ada didalam)



Pan ditubuhkan oleh beberapa orang bekas pimpinan PAS yang gelojoh nak memusnahkan PAS dan menjadikan PAS sebagai khadam abdi kepada DAP...


Kekalahan mereka yang diketua oleh Muhamad Sabu yang dikenali sebagai Mat Sabu dalam Muktamar Pemilihan membuatkan mereka mengkhianati amanah yang PAS berikan untuk menjadi Ahli Parlimen dan Adun PAS...

Mereka tak mahu dipanggil PAN tetapi nak dipanggil sebagai 'AMANAH'... Macamana nak panggil Amanah sedangkan mereka sebenarnya sudah KHIANAT AMANAH yang PAS berikan... Lain lah kalau puak PAN-KHIANAT meninggalkan PAS dengan meletakan jawatan yang mereka menangi melalui tiket PAS... Bak kata Khalid Samad (salah seorang yang KHIANAT) ... mereka adalah PANKHIANAT... 


Dari sini lah bermulanya penentangan mereka terhadap PAS sebagai musuh utama walaupun zikir mereka menentang UMNO Be End...


Mereka sahajalah yang bijak berpolitik...
Mereka sahajalah yang hebat berpolitik...
Mereka berjaya menciptakan pentaksub mereka sebagai pemaki hamun ulama fiddin... antaranya :

Bagi mereka yang maksum hanyalah DAP...
PAS tak betul bagi mereka...
PKR lagi la tak betul...

Tun Mahathir Kutti yang depa gelar macam2 seperti 'bapa penyamun', 'maha firaun' bagai kembali menjadi idola mereka...

Semasa dalam PAS, mereka 'haram' bersalaman dengan perempuan... setelah jadi PAN semua benda tu jadi 'halal'...

Teringat aku kesah seorang pekerja yang berhenti kerja setelah 20 tahun bekerja, berhenti dan memfitnah syarikat yang dia telah lama bekerja... syarikat itu bermasalah atau pekerja itu yang bermasalah sebenarnya???

K
orang fikir lah sendiri...

1 comment:

  1. Org bodoh je yg percaya org yg macam ni.

    ReplyDelete