Social Icons

Pages

Tuesday, August 23, 2016

Salahuddin... Jangan lah pelari bini orang pi ngaku bini hang...

\
Nak marah tak boleh... Sedih jer laaa... 

Nak marah kat orang terencat... kita yang jadi tak betul... Sedih kerana dia boleh ngaku hak milik orang jadi hal milik dia tuuu...

Jangan lah pelari bini orang pi ngaku bini hang... bila hang nikah dengan bini orang... 

Aku sebenarnya macam tak yakin jer kata2 dari Salahuddin Ayob ni... tapi itu lah hakikatnya bila akal dikawal oleh nafsu... kalau akal dikawal oleh iman... dia mesti menjaga maruah dirinya...

Memang jenis muka tak malu akan jadi macam tu... Ingat Salahuddin Ayob... tak malu tu bermakna tak beriman... tau tak???

Cepat sungguh jadi lupa diri yer… kesian plak…





1 comment:

  1. Setakat jdi pmimpin Pan si Ayob ni cakap merapu rapu...nampak mcm bodoh je...kesian...belum apa2 dah berkira kerusi pilihan raya...perasan Pan kuat sangat ke...mimpi siang hari tu.

    ReplyDelete