Social Icons

Pages

Friday, August 19, 2016

Husam Musa... Banyak AUTA dari Fakta...




Apabila aku tengok berita ni... aku tergelak sorang2... 

Bukannya apa... Mu tu sapa nak bagi orang terkejut tuuu... Orang dah tak terkejut dah... dah banyak kali dah mu dok buat auta dari dok fakta...

Geng mu hak tua tuu... gapo namo dio??? Wan Rahim ke... Dulu Wan Rahim sebut mu ngan 10 adun Kelate nak jadi katak... lompat masuk kuali (PAN)... tu pun bila mu kena pecak... 

"Kononnya hari ni Husam Musa di pecat, besok 10 adun akan masuk PAN..."

Sampai la ni dah berapa bulan dah mu di pecat???

Tiga bulan lagi baru nak buat kejutan??? Dok Lamo bedaah mu dok auta...???

Ghoyat la demo nak jadi Timbalan Presiden Parti Peribumi Bersatu... kan ke senang....

1 comment:

  1. Org mcm ni bahaya...nampak buat kerja ttpi sebenarnya kosong bahkan jdi perosak plk. Bnyk jg duit krjaan klntan habis krn projeknya tpi gagal blaka. Jdi mu tok soh bual besarlah.

    ReplyDelete