Social Icons

Pages

Tuesday, August 30, 2016

Betul Ke ATGNA Akan Ikut Husam Masuk PAN???



Betul la agaknya orang2 tau berkata... Gila ada 44 jenis...

Gila jenis ni yang dok jual nama orang yang dah meninggal merestui tindakan dia...

Gila jenis ni tak sedar yang masa orang yang meninggal tu masih hidup... dia dah dipinggirkan... dia tak dah ditolak jadi eksko... MB??? Lagi jauh la...

Gila hak paling terok ialah gila jenis perasan dia sorang je hebat...

Gila hak ni bukan ada ubat... hang jampi ayag yasin malam jumaat pun tak boleh baik nyer... 

Gila jenis ni dia boleh gaul sekali dengan gila isim dan gila meroyan...

Bukan Tampoi, bukan Tanjung Rambutan tempat berubatnya... bukan… bukan....

Biag pi kat dia... Bila orang dah nampak dia orang gila... orang biar jer kat dia... macam hak sorang tu... yang ngaku dirinya GILA kalau dia keluar PAS...

Bezanya sikit... hak ni GILA dulu baru masuk PAN... kikiki...

1 comment:

  1. Yang sekor ni cakap mcm mabuk daun ketum. Dia ingat jual nama arwah tgna tu org akan sokong dia. Klu dah bodoh tu biarlah bodoh sorang je..

    ReplyDelete