Pages

Sunday, November 20, 2011

UMNO BERSIMPANG DALAM 2 PERJUANGAN


  السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ
بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ



UMNO BERSIMPANG DALAM 2 PERJUANGAN

Umno yang seringkali melaungkan perjuangan mereka berdasarkan ABATA = AGAMA, BANGSA DAN TANAH AIR berakhir dengan bersimpang. MALAH hala tuju mereka seolah-olah menghalalkan cara dalam menyelesaikan apa-apa tujuan.

Mereka seringkali macam mempersendakan agama Islam dalam mencapai hasrat. Antara tuntutan Islam dan tuntutan rakan Be End mereka menjadikan mereka menggadai prinsip Islam yang kononnya menjadi perjuangan mereka.

Mereka adakalanya seperti mempertahankan raja-raja Melayu... tetapi mereka juga yang menghina raja-raja Melayu. Sikap yang mencerminkan tidak ada keperibadian dalam menangani sesuatu isu hanya kerana ianya tidak memihak kepada Umno... bukannya kepada Melayu dan Islam.

Mereka sanggup memulangkan wang bantuan kerajaan semata-mata kerana ianya datang dari kerajaan PR. Serta merta isu wang judi menjadi 'HARAM' sedang kan sebelumnya mereka boleh menjadi senyap dan sunyi selama 50 tahun. Di manakah relevan dengan tuntutan mereka mengatakan bantuan kerajaan HARAM dan berusaha memulangkannya... 

Kalau pemberian kerajaan berjumlah RM100, kenapakah pemulangannya tidak menjadi jumlah yang genap...??? Kenapa mesti ada sen-sen dihujungnya... itu kena tanya orang2 yang bencikan 'HARAM' untuk menceritakannya.... mesti ada 'HALAL' nya kan????


PERSIMPANGAN MANA SEBENARNYA UMNO DOK HERET ORANG ISLAM DAN MELAYU ?????? ENTAH LAAAAA

No comments:

Post a Comment