Pages

Monday, November 28, 2011

PERBEZAAN ANTARA DAP, MCA DAN UMNO


  السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ
بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيم




PERBEZAAN ANTARA DAP, MCA DAN UMNO 


Perbagai tuduhan dikenakan kepada PAS, PKR dan DAP kerana kerjasama mendapat sambutan yang amat luar biasa.
Ini kerana rakyat semua kaum sudah melihat semakin hari semakin rakus Be End yang di kepalai UmNo merompak, mencabul dan merogol harta negara sebagai warisan pesaka emak-bapa mereka.



















Kerakusan Be End telah menjadikan tugas penguasa yang diketuai UMNO lupa bahawa tanggungjawab mereka menjaga kebajikan rakyat marhaen. Sebaliknya rakyat yang terpaksa menjaga kebajikan mereka.

Rakyat terpaksa menanggung segala macam cukai yang tak pernah turun.. Yang turun pun cukai2 memalukan seperti baju dalam, seluar dalam yang umum mengetahui kerana barang impot ni kebanyakan nya bini Pi Em yang BOROS berbelanja semasa lawatan ke luar negara.


Kehidupan sosial songsang mereka amat menggelikan pandangan bukan sahaja orang-orang Islam.... malahan bukan ISLAM pun menjadi MELUAT untuk melihatnya......
Perbezaan 2 identiti AKHLAK ini menjatuhkan nilai UmNo dan Be End dari masa ke masa... 
Terbongkarnya penipuan demi penipuan mereka yang dikepalai oleh SPR telah membawa BERSIH 2.0 ke jalan raya. Seandainya tuntutan ini masih tidak berlaku... BERSIH 3.0 akan menjadi agenda kesinambungan... 



Anak-anak muda sudah benci dengan tamak haloba penguasa UmNo & Be End. Peluang anak muda memulakan kerjaya di tampal dengan lanjutan umur bersara meningkat ke usia 60.


Bila kah agaknya anak muda akan dapat memulakan kerjaya mereka. Fitnah Memfitnah adalah agenda RASMI UmNo. bermacam2 tohmahan dilontarkan termasuk cuba memecahkan PAS dengan DAP.

DAP anti ISLAM laaaaa...
DAP nak jadi Pi Em laaaa.....


ENTAH LAAAA... Agaknya UMNO pro ISLAM ke ANTI ISLAM?????



No comments:

Post a Comment