Pages

Friday, September 6, 2013

PEMANDU DI JPM - APA TUJUAN DITUBUHKAN - KEHABISAN RM337JUTA????



Secara sulit, para menteri Kabinet Najib sendiri juga tidak sebang dengan Dato Seri Idris Jala, Menteri Di JPM, yang mengetuai PEMANDU, kata Ahirudin bekas pengarang di beberapa akhbar pro-BN.
Syed Akbar pula melalui pengiraannya, PEMANDU sudah membelanjakan RM337 Juta dalam masa 4 tahun ini.
Beliau juga mendakwa sekumpulan orang muda dalam PEMANDU ini yang memerintah Negara bagi pihak Pi Em Najib.
Farah merupakan lulusan Universiti Islam Antarabangsa (UIA). Beliau tiba2 muncul dan menjawat jawatan penting dalam PEMANDU. Farah menguruskan program berkaitan Polis Di Raja Malaysia (PDRM) dan Indeks Prestasi Utama (KPI) serta memantau PDRM bagi pihak Perdana Menteri dan Menteri Dalam Negeri.
Farah.. boleh memanggil semua Ketua Polis Daerah jika beliau mahu bertemu dengan mereka…
The Benchmark menulis, Farah suka berparti dan juga memiliki tabi’at meminum arak serta membuat beberapa perjalanan keluar Negara yang di lablekan sebagai lawatan kerja cukup dikenali dan di gelar sebagai Party Queen dipejabatnya, PEMANDU.

Hubungan Farah dengan beberapa lelaki warga asing menjadikan beliau sasaran kuasa asing dan beliau mungkin akan diugut sehingga terpaksa mendedahkan maklumat sulit Negara ke tangan pihak asing.


Inilah rupanya penasihat Najib yang sedang menjahanamkan Negara. Mereka di PEMANDU di bayar berjuta2 RM dari duit rakyat sebanyak RM337 juta hanya menjadi pakar rujuk Pi Em Najib….
Nota :
Seandainya kebenaran ini terserlah… sememangnya UmNo Be End sedang menjerumuskan Negara kedalam kancah kemusnahan dan pembaziran. Yang zalimnya ialah penindasan terhadap rakyat marhaen dengan kenaikan harga minyak dan mata rantainya dari kenaikan harga minyak….

Yang paling kasihan ialah maC41-maC41 yang bertungkus lumus mempertahankan UmNo Be End demi keMelayuan yang dijualkan oleh rayuan Pi Em Najib… 

Tidak penolakan akan berlaku ugutan untuk dia membocorkan rahsia Negara kalau maruahnya terlalu “murah” diperdagangkan… bermakna Negara akan menjadi PARAH..

1 comment: