Pages

Monday, August 19, 2013

UPAH SAMSENG BELASAH CUCU SEDARA - TAK SOKONG JADI KETUA WANITA CAWANGAN




SUNGGUH DAHSYAT!!!!!.. KERANA TIDAK MENYOKONG DIRINYA SEBAGAI KETUA WANITA UMNO CAWANGAN...SANGGUP UPAH BEBERAPA LELAKI BELASAH CUCU SAUDARA PEREMPUAN SENDIRI!!!!!

Ada seorang ketua wanita UMNO cawangan Selandar dalam bahagian Alor Gajah, Melaka yang bekerja sebagai penyelia KEMAS mengupah beberapa orang lelaki untuk memukul cucu saudara beliau hanya disebabkan cucu saudaranya itu tidak menyokong beliau dalam pemilihan sebagai Ketua Wanita UMNO peringkat Cawangan..


Laporan polis berkenaan kejadian tersebut telah pun dibuat oleh mangsa di Balai Polis Alor Gajah, Melaka . 


Petikan ringkas dari laporan polis itu menyatakan mangsa dan adik beliau telah pergi ke sebuah Masjid untuk bersumpah muhabalah atau sumpah laknat dimana adik mangsa yang turut dipukul telah difitnah oleh suspek yang mengatakan bahawa si adik telah minum arak di tempat kerja lama beliau.


Untuk menghalang perkara tersebut, maka ketua wanita cawangan yang dimaksudkan telah mengupah beberapa orang lelaki untuk menghalang perkara itu dan mereka (lelaki yang diupah) telah bertindak memukul mangsa serta adik perempuannya hingga mendatangkan kecederaan.


Dimaklumkan kesemua suspek kini sedang diburu olih pihak polis.



Jika apa yang di beritahu ini benar dan sahih.. menggambarkan betapa budaya samseng UMNO kini sudah menular sampai ke sayap wanita di peringkat paling bawah... sanggup belasah cucu saudara sendiri kerana tidak menyokong dirinya sebagai Ketua Wanita UMNO Peringkat Cawangan jer.OK

No comments:

Post a Comment