Pages

Monday, September 3, 2012

NAJIB UPAH PENULIS PRO-ISRAEL UNTUK HENTAM ANUAR????


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ
بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ



BENARKAH NAJIB MENGUPAH JOSHUA PREVINO, SEORANG PENULIS PRO ISRAEL UNTUK MEMULIHKAN NAMANYA DIPERINGKAT ANTARABANGSA?????

Ianya terbongkar apabila kolumnis itu, Joshua Trevino di pecat oleh The Guardian, sebuah akhbar yang berpengkalan di United Kingdom kerana melanggar etika kewartawanan.

Trevino giat menyerang reputasi anwar melalui laman web Malaysia Matters (Perihal Malaysia yang dikatakan ada kaitan dengan FBC Media.

Kolumnis Amerika Syarikat juga membuat laporan meluas mengenai perbicaraan kes Fitnah II di laman web Malaysia Matters yang tidak lagi berfungsi.

Malah Trevino juga kerap mengkeritik Anuar di kolumnya dalam penerbitan media lain seperti Huffington Post.

Sebenarnya, perlantikan dia sebagai kolumnis The Guardian dibantah oleh banyak pihak kerana penulis ini telah menggesa pihak Israel menembak konvoi kemanusiaan yang cuba memecahkan tentera laut ke Gaza.

Trevino menulis di twitter supaya tentera Israel menembak orang awam aktivis termasuk warga AS yang menyertao Flotila Gaza pada Jun 2011, malah menggelar mereka sebagai “Konvoi Nazi”.

NAJIB KENA CERITA YANG BENAR PENGLIBATAN BELIAU DENGAN YAHUDI INI????

1.  TREVINO adalah perunding bagi agensi yang kepentingan perniagaan Malaysia, menguruskan laman web yang dipanggil Malaysia Matters. Selaras dengan kos editorial Guardian, ini sepatutnya didedahkan.

2.  Sebelum ini FBC Media terlibat dengan kontroversi dengan BBC kerana dibayar GBP17 juta (RM82.6 Juta) bagi melakukan kempen perhubungan awam untuk kerajaan Najib dengan membuat lapan liputan berita positif.

Namun, kontrak antara Putrajaya dengan FBC yang bermula 2007 tamat tahun lalu, selepas terdedah berikutan kekerapan pemimpin kerajaan Malaysia di program berkenaan.

Akhir tahun lalu, Najib memberi alasan bahawa FBC Media membantu meningkatkan kedudukan Malaysia sebagai destinasi pelanconga dan pelaburan semasa, itu setelah terbongkar.

3.  BBC menggunakan FBC Media untuk membuat dokumentari kebangkitan ‘musim bunga’ di Mesir tanpa mengetahui firma itu dibayar kerajaan bekas regim dictator Hosni Mubarak…

4.  Najib juga sebelum ini didedahkan telah mengupah firma perunding Apco Worldwide yang didalangi pemimpin Israel-Zeonis, untuk mengilap imej peribadi, publisiti PM Najib dan Kerajaan Malaysia di mata dunia. – sumber

Di mata dunia ye???? Di AKHIRAT???? DI pandangan ALLAH???? Ulama2 suk syok dapat RM2 Juta bagi setiap pondok yang ada 25 orang murid???? Allah hina mereka yang menghampiri Penguasa Zalim…




No comments:

Post a Comment