Pages

Thursday, July 19, 2012

“MUFSIDUN” : NAJIB MENGESOT NAK BETULKAN KETAM HE HE HE


  السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ
بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ



Bila aku baca Aji Najib menyeru warga Imam & AJK Masjid seluruh Negara supaya tidak menjadi golongan “MUFSIDUN” aku teringat yang dia sendiri “FASAD” di bumi Allah dengan menolak HUDUD tapi menerima nasihat Chua Soi Lek….

Bagaimanapun, Najib yang juga menteri kewangan berkata selepas beliau mengadakan perbincangan dengan Raja Abdullah, maka kuota jemaah haji Malaysia “tidak dikaji semula”.

“Saya nak beritahu tok-tok imam, kerajaan sudah berusaha melalui saluran tertentu dan tertutup, saya juga ada hubungan yang rapat dengan Raja Abdullah untuk menyampaikan laporan sebenar (mengenai BERSIH).

“Kita khuatir ribuan (jemaah) boleh jadi tak dapat (tunai haji) tahun ini... Kita menjelas dan meyakinkan kerajaan Arab Saudi, (maka mereka) tidak kaji semula kuota haji. Alhamdulillah, ini perjuangan kita,” katanya

Bukan kah Aji Najib sendiri melakukan perkara2 FASAD dengan lari balik dari menamatkan HAJInya pada hari 12 Zulhijjah. Beliau keluar dari Jeddah hari 11 Zulhijjah dan tiba di Kuala Lumpur pada hari 12 Zulhijjah… Tak berakhlak dengan manusia satu hal.. dengan ALLAH pun hancur….


Yang best tu……… menteri yang dikatakan menjaga agama tuuuu, wat per la membisu…. Bukan nilai dam… Aji Najib tak heran pun kalau dam bernilai jutaan ringgit…. TAPI SEMURAH ITU KE SYURGA ALLAH NAK DI BELI????????????? - MK -




1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete