Pages

Monday, July 16, 2012

AKU KAGUM DENGAN HARYATI HAMZAH.... AKU DOAKAN SEMUGA ALLAH MEMBIMBING KAMU.... AMIN

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ
بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ



Haryati Hamzah… sesungguhnya aku tak mengenali kamu, aku doakan semuga kamu menjadi mukminah solehah…


Ada aku kesah kamu ahli PAS atau tidak…. perubahan kamu dari suasana gelap ke suasana cerah…. Pas hanya sebuah pertubuhan Jemaah ISLAM memperjuangkan tuntutan Islam yang tertakluk di bawah panji2 Kalimah Syahadah….

Aku tak kesah samada kamu dianggap apa… tapi sumbangan sajak kamu berjaya melembutkan hati ku untuk menangis menginsafkan diri ku…
Teruskan hijrah kamu, pertahankan keputusan kamu… Aku doakan agar kita semua dilimpahkan rahmat dan inayah Allah… Aminnnn Ya Rabbal Aalaminnnnnnnn………..


No comments:

Post a Comment