Pages

Tuesday, July 10, 2012

APA TUJUAN UTUSAN KAITKAN DENGAN IMAM MAHDI????


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ
بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ


Utusan malaysia hari ini mengaitkan kes amukan dengan Imam Mahdi. Apa kah tujuan sebenar mereka??? Adakah untuk mengaitkan ini dari ajaran sesat??? Adakah mereka nak dikaitkan dengan Pas????


Adakah mereka nak mengatakan pas ni ekstrim???? Dalam suasana umno be end menghadapi susut nilai, dan pas mendapat sambutan semua lapisan masyarakat termasuk dari kaum China dan India… lojik ke Pas nak melakukan tindakan ekstrim???? Ada akai ke penyamun tarbus Utusan Malaysia????

Aku teringat peristiwa rompakan senjata di 2 kem tentera di gerik  pada 2 julai 2000 dahulu… Mahadey Kutti , sahibul samahah utusan selalu rujuk… cuba mengaitkan dengan pas…  2 kem tu dalam masa setengah jam je… he he he Umno memang GILA @ HILANG AKAL….
                                                                     
Almarhum Bekas Presiden Pas, Allahyarham Ustaz  Dato Haji Fadhil Mohd Noor mencabar di parlimen sehinggakan ‘lakonan semula’ pengisian senjata ke dalam 3 kenderaan pajero askar oleh anggota tentera… gagal menepati masa seperti yang Al-Maunah lakukan dalam masa 20 minit… ada akai ka.. Hilang akai (pinjam kata soi lek) umno ni????

1-Mustahil dalam masa 20 minit (seperti yang media laporkan) semua senjata berat & pelbagai jenis peluru (114 senjata, 15,200 peluru & 287 peralatan tentera) boleh dimasukkan dalam ketiga2 Pajero yang digunakan Al-Ma'unah dalam rompakan itu.

2-Mustahil Al-Ma'unah dapat masuk ke kem yang dikawal ketat tu dengan mudah.Ini macam menunjukkan kedatangan mereka memang dah diketahui lebih awal atau lagi tepat, macam dah ada pakatan dari orang dalam.


3-Mustahil Al-Ma'unah dapat masuk ke gudang peluru & senjata dengan mudah sebab suma senjata dalam gudang biasanya dirantai satu sama lain. Malah pintu senjata tu sendiri ada prosedur yang ketat, maksudnya pintu hanya akan dibuka pengawal kat dalam gudang kalau orang yang nak masuk tu bagi 'password yang betul.'

4-Mustahil Al-Ma'unah yang dah bertindak sungguh professional tu boleh bersembunyi kat belakang sekolah je yang jaraknya cuma lebih kurang 80 kilameter dari Kem 304 (kem yang baru saje mereka rompak).Ini macam mereka sengaja panggil & jemput pasukan keselamatan untuk kepung & tangkap mereka. Segala2nya macam dah diatur secara sistematik.
3-Mustahil Al-Ma'unah begitu mudah serah diri hanya lepas diperdengarkan lagu Allahyarham P.Ramlee 'Getaran Jiwa'

Sebenarnya UmNo, Be End sedang menghadapi Getaran Jiwa yang dahsyat sekarang ni… he he he KITA TUJUKAN KEPADA UTUSAN, UMNO DAN BE END... 

1 comment:

  1. Saudaraku AM~ Spt yg sebut dlm Wall sdr Fais Alhajari, insiden trbaru ini brtujuan tak lain hanya utk mengelirukan rakyat ttg perjuangan PAS serta membuat rakyat benci pd parti trsbut. Wallahualam.

    ReplyDelete