Social Icons

Pages

Saturday, September 3, 2016

PKR - RETAK MENUNGGU BELAH....



Wah!!!....kacau begini... Rafizi mengaku dia tak sign surat pemecatan cikgu Bard... ini bermakna ada orang yang memalsukan tandatangan Rafizi selaku SUA... parti apa ni???!!!!....tandatangan SUA pun boleh dipalsukan... kalau ini pun boleh jadi halal, apa jadi hal2 lain pulak???....

Penin dah puak2 ni....sepatutnya kalau dah presiden sendiri nk pecat, presiden saja yang patut sign....mengapa nak tiru tandatangan pulak ni???... ini dah kira kerja tidak bermaruah sama sekali...


Yang si anak pun... tidak dapat bezakan yg betul atau salah... walaupun depa tau ia perbuatan TIDAK BERMORAL, depa diamkan dan sapu bawah karpet macam tak ada apa2....ini ke yg nk berjuang untuk keadilan???....lebih kurang perangai DAP ngan PAN jugak lah... kalau depa buat, TAK salah... TAK rasuah... kalau orang lain buat, depa riuh satu dunia....
 

1 comment:

  1. Hrp puan presiden tampil utk memberi pnjelasan.

    ReplyDelete