Social Icons

Pages

Saturday, September 17, 2016

Husam Kena Kencing Atau Husam Yang Kencing Ni...



Husam Musa dikhabarkan telah sebut dalam ceramahnya semalam bahawa mahathir dah janji akan bayaq royalti kepada Kelantan jika berjaya menguasai putrajaya nanti.....

Hahahaha... jom kita pakat gelak tengok kelaku puak2 ni....

1.      Mahathir yang janji nak bayaq royalti kepada Kelantan tu adalah orang yang sama yg pertahankan bahawa Kelantan tidak berhak mendapat royalti petroleum.

2.   Mahathir yang janji nak bayaq royalti kepada Kelantan tu adalah orang yang sama yang menghentikan bantuan kewangan kepada semua Sekolah Agama Rakyat seluruh Malaysia hinggakan berpuluh buah sekolah terpaksa ditutup dan sebahagian yang lain terpaksa diserah kepada kerajaan untuk diteruskan.

3. Mahathir yg janji nak bayaq royalti kepada Kelantan tu adalah orang yang sama yang menghentikan royalti petroleum kepada Terengganu selepas PAS mengambil alih kerajaan negeri pada PRU tahun 1999 dan ditukarkan kepada "wang ehsan" yang diberi melalui UMNO bahagian.

Hangpa boleh percaya kah janji2 Mahathir tu???... tambahan lagi pulak ia keluar dari mulut Husam... bukan dari mulut Mahathir sendiri... boleh percaya ka???...

Dan kalau hangpa menang Putrajaya pun, apakah Mahathir yang akan dinobatkan sebagai PM Malaysia?... aku dok bimbang kot tak sempat saja...


Hangpa macam tak dak akai jaaa…

1 comment:

  1. Mengapa teruk sangat Husam dok merapu tu...

    ReplyDelete