Social Icons

Pages

Tuesday, July 23, 2013

MUFTI NAK LARANG PASAL RATU CANTIK... LARANG LA ORANG ISLAM...




Macam biasa la... Bila musim ratu cantik mula bergaya.... Mufti pun mula la heboh dengan urusan dia... 

Yang Mufti ni pun satu hal la plak... Yang pi dok larang puak Melayu tu per hal nyer... Nak larang... larang orang Islam dah la... Syariat Islam untuk orang Islam je...

Puak Melayu nak mampus ke... apa ke... bio kan... Umno kan menjaga Melayu... Bak kata Tengku Adnan SUA Umno... Umno berteraskan Islam... Islam ala UmNo la... ada menteri agama sendiri... 

Aku semakin meluat dengan isu ni... Mufti pun tak keluarkan fatwa untuk sukan renang dan gimnastik, gimrama dan segala macam yang berseluar dalam je tu...

Terlepas pandang... Lantak korang la... nak sangat jawatan Mufti ... tapi cari jalan dok nak kena laknat Allah....

BHO

No comments:

Post a Comment