Social Icons

Pages

Monday, October 17, 2016

TGHH Yang Faham Erti Melutut Sebenarnya...


Aku macam pelik plak tengok situasi yang berlaku…

Ada yang perasan ‘gah’ sebab berjaya ‘pecah’kan PAS dengan meng’hidup’kan PAN sebagai dedak depa… tetiba melutut…

Ada yang mengaku profesional, peduli dan ‘amanah’… sembang gedegar buluh jer kata hebat… kata tak perlukan PAS dengan tertubuhnya PH yang depa kata sebagai Pakatan Harapan tetiba jer menunjukan PH tu sebagai PAKATAN HAMPEH…

Puak PAN plak … lepas sorang… sorang dok keluar statement dan dok kelupor nak melutut ngan PAS tu per hal??? Sekali PAN KHIANAT melakukan KHIANAT, dia akan terus melakukan KHIANAT…

Orang zalim yang memohon maaf atas kezaliman yang dilakukan… kezaliman seterusnya akan dilakukan dengan lebih zalim dari yang pertama….

Macaipun macam ‘gila babi’ menyondol dengan fitnah yang menjadi amalan baru depa sebagai zikir harian…


Aku cuma nak tanya korang satu soalan jer… Korang dok FITNAH dan KHIANATI PAS sampai terlupa tanah kubur tu… wat per nak melutut ngan PAS???

TGHH Yang Faham Erti Melutut Sebenarnya... Terima kasih Tuan Guru Presiden…

Sumber

2 comments:

  1. Pan makin kecewa krn tak dpt sokongan yg diharapkan. Semakin serang Pas semakin jauh sambutan org ramai.

    ReplyDelete
  2. Suruh mereka ISTIQAMAH, itu yang tiada pada mereka tapi ada pada PAS, melutut la korang.

    ReplyDelete