Social Icons

Pages

Tuesday, October 11, 2016

Husam & PAN: Cari lah FAKTA... Bukan AUTA...


Sebelum ini, satu akaun page menggunakan nama PAN Ketereh dikatakan buat promosi untuk bawak arak kepada penduduk orang Asal....namun dinafikan kemudiannya oleh puak2 sinun....

La ni terbukti memang puak2 tu ada bawak arak bagi anak2 muda orang Asal mabuk kembali....mungkin depa dah lama tinggai aktiviti mabuk tu setelah menyedari ianya tidak berfaedah.... tapi kini cuba nak dirosakkan oleh puak2 yang disebut dalam surat terbuka ini...

Hangpa baham laaaa....10hb penduduk orang Asal tu nak jumpa Husam dan konconya... kalau berani, sila bersemuka... aku harap pemberita pun pakat pi ke Pos Tohoi... wakil2 PAS pun pakat hadir sama...


Ini surat nyata....siap tandatangan dan dinyatakan isu2 yg dibangkitkan....ringkasnya iaitu semua apa yg dipaparkan oleh puak2 amoinah dan sekutunya mengenai pembalakan dan masalah orang Asli di pos Tohoi dan lain2 adalah satu REKAYASA semata2 untuk memburukkan kerajaan Kelantan yang ada sekarang ini.

Boleh tempah satu tarikh lain yang sesuai untuk bersemuka… Tak kan ada ‘kuasa 10’ pun boleh jadi penakut juga??? Bawa sekali Dato Wan Rahim, Cek Berahim dan yang terlibat sewaktu dengannya untuk ber fakta... bukan ber AUTA...


1 comment:

  1. Puak Pan ni tak dak kerja. Asyik reka cerita...tabur fitnah.

    ReplyDelete