Pages

Saturday, February 18, 2012

AMRIN BUANG TAK KENA BUANG


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ
بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ



AMRIN BUANG TAK KENA BUANG


Tan Sri Amrin Buang di lantik semula sebagai Ketua Audit Negara untuk tempoh 1 tahun mulai 23 Februari ini.

Ketua Setiausaha Negara, Tan Sri Mohd Sidek Hassan dalam satu kenyataan di Kuala Lumpur semalam berkata, perlantikan itu diperkenan Yang di Pertuan Agung atas nasihat Perdana Menteri dan selepas berunding dengan Majlis Raja-Raja.

*******************************************

Macamana la plak Orang yang Audit kan segala penyelewengan termasuk LUMBUZAT, penyelewengan Peruntukan KEMAS, Perbelanjaan Lebuhraya Berganda, lebihan belanja 9 Kementerian Kanan dan macam2 lagi… dilantik semula????

Ini bermakna segala penyelewengan dan pembaziran yang di laporkan oleh Jabatan Audit Negara adalah benar dan semata2 benar. Segala penyelewengan UMNO diakui sendiri oleh Kerajaan UMNO Be End dengan perlantikan semula ini.

Kalau Tan Sri Amrin Buang di buang, kemunkinan boleh di ‘cap’kan sebagai “BUAT KERJA TAK BETUL”…. Ini dilantiknya semula… mesti Kerajaan yang melantik itu tak betul, sebab  melantik pegawai yang tak betul…

He he he entahlah… Ini lah kuasa Allah untuk menunjukkan bahawa segala laporan penyelewengan UmNo Be End ADALAH BENAR SEMATA2 BENAR….


No comments:

Post a Comment