Pages

Friday, May 11, 2012

"FIRMAN ALLAH : JADILAH KAMU SEPERTI KERA YANG JAHAT"

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ


Seorang bekas banduan yang pernah memukul mata Anwar Ibrahim dalam keadaan tutup mata dan tangan diikat belakang, tak semena2 telah berlagak pula menjadi “Pengerusi Jawatankuasa Fatwa” telah mengeluarkan “fatwanya” bahawa Tok Guru Nik Abdul Aziz sebagai “bapa kafir” kerana hanya mewajibkan orang ramai menghadiri Himpunan Aman Bersih 3.0 demi menentang ketidak-adilan dan kejahatan dalam pilihanraya di Malaysia. 

Banduan yang belum sedar diri ini berkata kerana arahan itu maka Tok Guru Nik Aziz ‘bapa kafir’. Mesti Mahadey Kutti & Berahi Mali dalam PERKASAm suka…. Kerana BANDUAN I orang

Kalau Tok Guru Nik Aziz yang hanya menggesa rakyat ‘Duduk Bantah’ menentang kejahatan dan ketidakadilan Umno dan SPR dalam mengendalikan pilihanraya dicap ‘bapa kafir’ oleh banduan lembik mulut itu, bagaimana pula dengan seorang tua ganyut yang mendakwa tiada hukum hudud dan qazaf dalam al-Quran? 

Bagaimana pula dengan seorang lagi bekas IGP yang pernah kata tak jumpa ayat judi dalam Al-Quran? 

Inilah rupanya manusia yang hina lagi hodoh kerana mengampu para pemimpin Umno tahap kepala ‘shit’, bercakap pun bagaikan orang sasau lagi tak betul kepala! Nak cop orang ‘bapak kafir’ memang tak boleh kerana kekafiran itu akan menimpa kamu sendiri, tapi kalau kamu nak kata juga, tengok tengok padan lah weh! 

Cermin diri kamu itu dulu wahai banduan yang tak sedar diri… 

Kalau umur 40 tak cari jalan pulang… semakin senja usia… semakin sesat jadinya…. Kita tunggu sorang lagi bekas IGP bersuara… anak ustaz plak tu… apa plak kata dia… he he he

Majlis Fatwa tak nak ke beri nasihat pada BEGHOK NYANYOK ni atau tumpang SESAT SAMA….

Nabi saw menyebut dalam hadisnya : “Senyap itu tanda SETUJU”. Tak kan MAJLIS FATWA bersidang mengikut ARAHAN je… AQIDAH ORANG ISLAM CAMNA???? Nak jawab apa depan Allah kelak???

No comments:

Post a Comment